Aki tudja, csinálja
2011. december 22. írta: artmission.vap

Aki tudja, csinálja

Attól lesz egy kiállítás óriási siker és tesz szert hatalmas pénzbevételre, hogy jól megszórják reklámmal a világot. A bóvli is csillog, csak jó szögből kell nézni. Bécsben ezt felsőfokon csinálják. Ha van ott egy kiállítás például az Albertina-ban, akkor azt nem csak a gigaplakátokon nyomják szinte idegesítő módon a tudatunkba, hanem az egész város marketingel. Esélyed sincs nem megnézni a tárlatot! Erre mutatnék egy szuper példát - és tényleg annak tartom, a bevezető ellenére is. Szóval az Albertina-ban tényleg van egy nagy kiállítás René Magritte művészetéről. A szokásos fórumok mellett viszont Bécs nagyon kreatív reklámlehetőségeket is felhasznál. A belváros egy kevésbé központi utcájában egy csokoládébolt kirakatát öltöztették át a nagy alkalomra. A valós tárgyak az üveg mögött Magritte festményeire utalnak. Jó, nem?


Az érdekesség kedvéért beraktam még néhány fotót szép bécsi kirakatokról. A lenti képen a Douglas parfüméria exkluzív üzlete látható a Kärtner Strasse-ban.


Andy Warhol és a Campbells szintén egy kirakatban. Hatásos.
Dalí-utánérzet

A bejegyzés trackback címe:

https://artmission.blog.hu/api/trackback/id/tr7012178654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása